tisdag 8 januari 2013

Ja nu är Julen borta.

                    Hejsvejs, ja nu är Julen ett minne blott, ja jag måste ju hålla 
                      med om att de blir ju väldigt ljus och fräscht och in med lite nya friska
                        blommor, fast jag är en riktigt Julfantast..
                        De är ju mycket härligt med våren ochså, alla årstider har 
                       ju sin charm, men lite mer snö skulle jag absolut kunna tänka 
                              mig, innan vi tar i mot våren på riktigt.

                        Nä nu ska jag ta en liten tv titt och börja fundera ut lite vad jag ska
                           baka till min lill älskling som snart fyller år, mammas stortjej..
                              Ha de bra..
                              Kramar

1 kommentar:

Mia sa...

Drömmar vill vi ha....de tyckte min lillfis om också...