tisdag 15 januari 2013

Tulpanensdag, stora bakdagen..

                   Tulpanens dag, ja de är i dag de, fick jätte fina tulpaner i dag på 
                     självaste Tulpandagen, de var en liten färgmix på dom, en i lite ljus
                    syrenlila, jätte fin färg.

                 De vart en riktig bakdag i dag, och självaste lillfia var ochså med och baka
                    de är ju hon som ska bjuda på alla kakor hon påstår vi ska baka, men känner
                  ja henne rätt blir de på sin höjd kanske en chokladboll och lite grädde på 
                     tårtan..

                     Ja vi fick till lite kakor i dag, de vart lite Rosa mini maränger, Chokladbollar,
                       Drömmar, Havrekakor, Drömtårta och Rosa choklad rutor, och så vill
                        hon ha Prinsess muffins men de återstår och se om vi får till några sånna.
                     

                        Rosa choklad rutor, sånna hade jag på mitt Dop när jag döptes, men 
                          de var ju ett antal år sedan, hihi mycket goda.

                   Så nu känner jag mig rätt nöjd, efter en heldag i köket, nu blir de
                        vila i soffan.
                          Kramar  

Inga kommentarer: