fredag 4 januari 2013

Min kälke är på plats...

Min 60-tals kälke
                   Hejsvejs, ja visst passa den väl perfekt, nu kan ju pippina ta sig en
                      åktur om dom vill, ja jag hitta en gammal kälke i en annons och
                    i går var ja och hämta den, lite synd att den fått ny ratt för den
                   passa inte in tycker jag men de ska vi försöka ordna till, hade
                    ju varit jätte kul om den haft sin gammla ratt kvar, men man kan
                      ju inte få allt..

                        Ja kärvens band och ratten matcha ju varandra i allfall, hihi..
                         Ja de är ju Fredag i dag, så i kväll blir de lite Fredagsmys, sen
                         ska jag leverera lite kakor som jag bakat till helgens födelsedagsbarn
                         så i morgon ska vi på lite kalas..
                        Full fart mot helgen, ha en bra helg var rädd om varandra..
                              Kramar
                      

Inga kommentarer: