torsdag 31 januari 2013

Snögubbe dax..

                          Hejsvejs, ja vi skulle göra en snögubbe tillsammans lill älsklingen
                              och jag, men va tror ni, jo de vart jag som fick stå för den 
                           konstnärliga andan, ja de vart ju ingen modell direkt, men han 
                         ser ju i allafall snäll ut, hihi och han fick en liten ljuslyckta brevid 
                          så nu blir de att tända när de blir mörkt.


                            Köpte nyaste nummret av Hembakat i går och vad var de  på fram
                                sidan om inte en Semeltårta, så i morgon blir de Semelbakning.
                             Tänk jag som aldrig tyckt om att baka tycker de är lite kul  att 
                                göra de nu, min lill bagare har smittat av sig på mig..
                               själv har hon legat lågt med sin bakning..

                         Ha en fortsatt bra dag, i dag är de en riktigt härlig dag, 
                                ut och njut i solen.. 
                                       Kramar

Inga kommentarer: