torsdag 10 januari 2013

Jo jag lyckas, de vart långpannebullar.

                  Hejsvesjs, ja jag tror jag lyckas, testa göra Långpanne bullar i dag, och ja
                     jag tror dom vart helt okej faktiskt, ja de börjar ju dra i hop sig till
                    5 års kalas för lill älsklingen, och hon har talat om att hon ska 
                     ha många kakor på sitt kalas så nu är de väl till och ligga i med bakningen
                    ingen rast o ingen ro, ja dom är ju för go dom små liven, så nu är de bara
                       och komma på vad vi ska baka. Nu har vi lite bullar i allafall.

                     Testa min nya brö nagg ochså i dag, som jag fick i julklapp,
                          så nu blir de nybakat bröd och soppa till middag i dag.
                       
                            Ha en fortsatt bra kväll, i morgon är de Fredag igen, full fart mot
                                helgen.
                                  Kramar

Inga kommentarer: