måndag 28 januari 2013

Snöänglar i solen...

                      Hej o hopp, ja i dag har vi haft en riktig slappardag, och bara
                        gjort ingenting, tänkte bara vila mig men jag tror tom, att jag
                        känner mig tröttare nu än om man håller igång hela dagen.
                       Men vi tog en liten sväng ut till pulkabacken men de var inte
                        nån höjdare i dag för lill älsklingen, så de vart lite snöänglar i stället
                            i solen.

                               Ja de vart en ganska fin ängel, de är ju liksom svårast att få 
                                    dom hel när man ska resa sig.

                        Nu ska jag stoppa mina små änglar i duschen för sen börjar mitt 
                          program på tv, Familjen Annorlunda de måste jag se, jag blir
                          alltid lika imponerad över dom, dom gör de helt otroligt
                          bra som klara av att ha så många barn, dom faschinerar mig
                            de är inte jag gjord för, tror inte jag skulle fixa de..
                         
                            Ha en bra kväll..
                          Kramar

Inga kommentarer: