fredag 20 januari 2012

Fredag igen

         Ja ni de kunde man inte tro, men ja tänkte jag måste ju testa. Börja dagen med
            att baka choklad snitt och kola kakor, har aldrig gjort de förut men de gick bättre
            än jag kunde tro, och dom smaka bra ochså om man får säga de själv,haha
            De blir ju 4års kalas till veckan och de är ju så gott med hembakat, och
            i morgon blir de bullar.


   Ja de var de, trodde man ju inte att jag skulle komma på o baka kakor, men de gick jätte bra. Har även varit till stan och köpt lite presenter åt min prinsessa, de vart lite blandat bla, en balett klänning och balett skor med benvärmare. Nu får vi bara hoppas att de är rätt så hon kan dansa sin balett lika som balett tjejen i smyckeskrinet, kom ju på i går kväll att de var där hon kommit på de, dom är ju rolig inte har ju jag tänkt på att de var där hon sett balettskorna. Vart även lite andra små saker, så nu är de bara och ställa i ordning till kalas. Ha en fortsatt bra dag, Kramar

Inga kommentarer: