tisdag 31 januari 2012

Tänkte vila

           Några små pärlhyacinter har flyttat in.

      Ja jag hade tänk haft en vilodag i dag, men de blir ju oftast inte som man tänkt sig
       de vart en laddning av tekakor, ett recept efter min farmor, och hennes var 
       jätte goda, och vet ni jag måsta ju göra ett smakprov och dom var fullt godkända
       sa stor tjejen min, och i henne går de inte i mycket, så då får man ju säga 
       att man lyckats. 
           

                     Bröddukar
            De vart två nya bröddukar ochså i dag av nå små tyg bitar jag fått tag i,
            en i väldigt mycke färger och en mer neutral, men de kan ju vara fint med
           lite färg i bland , fast jag är mycket vit.

Och nu är ju dagen till ända igen,bara och stoppa små busfrön i säng igen, sen blir de
      lite av den där vilan jag tänkt gjort hela dan framför tvn en stund.
   Ha en bra kväll, Kramar

Inga kommentarer: