söndag 29 januari 2012

Kalashelg

          Ja nu har de kalasats hela helgen lång och hon är jätte nöjd, o de är ju
          huvudsaken. Kalas för alla stora på Fredagen och för kompisarna på
          Lördag.

            Här är våra omtalade muffinsar, jag var en riktig tidsoptimist, trodde man 
           garnerade dom på kanske en kvart, men nej nej, de tog nog lite drygt 50 min
           och då var vi två, ja ni de var inte vad jag tänkt mig, men god vart dom 
           och de är ju tur efter många timmars jobb,, haha


              Vart några Macrons ochså för första gången
             

                  Trassel tårta med sitt långa hår

          Men på barnkalaset vill hon ha Blixten mc queen tårt, vart han inte snygg,,

         En av dom bästa presenterna var nog ändå att dockan fick en ny vagn
         så hon kan följa på promenad, dom har lekt och lekt och lekt, hon fick
         ochså en ny overall o mössa.

  Ja de var min lilla tjej de hon är fyra år nu, ojoj vad fort tiden bara springer i väg, tycker hon nyss var en liten liten tjej, men men de var då de. Nu är de bara några veckor till nästa kalas, men de är ju vår största älskling som fyller då och han blir ju bara äldre, så de är ju inte lika roligt att fira haha, men men bara att hänga med. Ha en fortsatt bra helg av de lilla som är kvar, Kramar.

1 kommentar:

Mia sa...

Tur att moster kom med en dockvagn;)