tisdag 24 januari 2012

Lilla prinsessans födelsedag

           Men tänk att våran lilla tjej fyller 4år i dag, oj oj vad tiden går fort, men de vart
            inge kalas i dag när vi jobbat och varit på dagis, men man kan ju inte ha helt
            kalas fritt, vi hade ett eget lite kalas med paket och en liten sockerkakstårta.
           De vart några paket iallafall, en balett klänning och balett skor de var 
           favoriterna, en bok och lite kläder de går ju alltid hem.


                        Kalas fika

               De vart en liten pepparkakssockerkaka med glasyr och ljus, söt va,,

Ja de var den dagen de, den 24 Januari och lilla prinsessans födelsedag, ja tänk vad tiden springer i väg känns som jag fick henne i går. Nu har vi kalast klart för i dag, men på Fredag blir de stort Kalas och på Lördag blir de lite barnkalas, de blir skoj hon längtar så.

 Nu till någonting helt annat, jag har fått länkat ut min blogg på en sida med många inrednings bloggar idag, de känns kul, "Vackra heminredningsbloggar" heter den,  och man kan byta ideer och tips med andra, och att fler kan se just min blogg, finns en bild med länk på min vänstra sida, där kan man se bla, min blogg då och många många andra.

Inga kommentarer: