tisdag 17 januari 2012

Min lilla prinsessa

            I dag kom pakete jag beställt från,"Barnkalaset.se" till min blivande 4 åring
            hon har valt en salig blandning men de blev så när hon fick bestämma själv.
           De blir både lite rosa med mimmi och Trassel med de långa håret och
           lite cars bilar, men de blir nog bra ska ni se.

            De blir en tårta med Blixten mc queen och även sånna muffinsar till
            barnens kalas. Men till dom stora blir de lite mer prinsessa likt med
            Trassel tårta och Trassel servetter.

             Hittade även en av mina favoritet Barbapappa muffinsformar på Tradera
             dom kunde jag ju inte motstå, men om dom hinner komma med på de här
             kalaset de återstår att se, men man vet aldrig kanske kanske,,,


Ja de var de hela, blev som sagt en salig blandning, De är ju Mimmi som bjuder in till kalaset och de är även hon som står för den lilla skattjakten på godispåsarna. Får vi se om dom hittar sin påse.
Ha en fortsatt bra dag, Kramar

Inga kommentarer: