onsdag 18 januari 2012

Städa här och där

                                         Isabell Smith köksrent och diskmedel
        
          Ny dag och en massa som skulle behöva göras, men de börja inte alls som
         jag hade önskat, själv mår jag fortfarande inte riktigt bra, och inte till råga
         på allt börjar min lilla älskling ochså bli sjuk, jätte hostig och snorig, fy fy
         vad de är ledsamt nu, svårt att försöka känna sig glad och pigg när de mesta
         går i moten. Och inte som om de vore tillräckligt skulle jag behöva städa
         dåde här och där, på en vecka händer de mycket om man inte orkar som
         man själv vill.
                                           Isabell Smith Badrumsrent       
         
               Ja de var lite av den här förmiddagen de, inte allt för roligt, men men
               de ordnar sig får vi hoppas till de bättre, måste försöka pigga på
               oss till helgen då har vi massor att göra till lilla älsklingens kalas.
               Vi ska baka bullar, och jag och min stora älskling ska klippa oss,
               synd bara att den största älsklingen inte är hemma på hela helgen
               när jag är ledig hade ju varit jätte kul. Ha en bra dag allihopa, Kramar

Inga kommentarer: