fredag 30 mars 2012

Ingen Sol o förkyld igen.. fy fy

             Goförmiddag allihopa, ja än så länge har dom rätt, dom som spår
               vädret, här finns inte en enda tillstymmelse till sol bara lite regn
                de är ju ingen höjdare direkt.
              Ja inte vet jag vad jag gjort för fel som skulle måsta bli förkyld
              igen, andra gången under samma månad de måste vara rekord, usch
                usch fy.
              Jag som hade tänk göra en massa saker i dag men de blir nog typ ingenting.
              Nått litet Påskägg kanske man orkar få fram.
               Mina Påskliljor blommar för fullt, undra om dom tänker hålla sig så fin 
                   ända till nästa Helg..

             Videkissarna mina är helt utslagna nu, dom ser ut som små dunbollar

            Ja de är så tråkigt att man skulle måsta bli förkyld när man äntligen
              skulle vara Ledig några dagar, men men inte mycket att göra.
            Ha en bra dag, o en Trevlig Helg, vi hoppas dom har lite fel så
             vi kan får se lite Sol i Helgen, sköt om er.

                 Kramar

Inga kommentarer: