torsdag 22 mars 2012

Moster lillfisen...

       Godmorgon alla vänner, å nu har jag fått sett bild på mosters lillfisen
              hon är så liten och smal så de behövs mycket mat i den lilla magen.
        Hon är jätte likt Engla när hon var bebis, oj oj nu blir man ju nästan sugen
            på en bebis, nej nej jag ska nog låna den där lilla fisen så fort jag får
                          möjlighet kan jag snosa lite på henne.
         Sen ska ju tjejerna få en till kusin ochså så då blir de många att snosa på,
                         så jag får nöja mig med de.
        Pratade just med systeryster och hon lät ganska pigg i dag, de känns jätte
         skönt, nu vill vi att hon piggar på sig så hon orkar sköte lillfisen själv.
    
         Nä nu måste jag stoppa i mig lite frukost, sen bär de av till stan på
                       lite utbildning och handling.
                 Ha en bra dag allihopa, var rädd om varandra.

                Kramar

Inga kommentarer: