söndag 4 mars 2012

Sportlovs bakning...

       Hejsvejs, nu börjar de bli långsamt med förkylning, ont både här och där
          och en enorm huvudvärk, urk urk vad tråkigt.
           Och när man vaknade i dag och snön faller ner då undrar man ju
         var de inte vår i går, och ja hade fattat att Solen skulle
         skina även i dag så de kändes ju halv trist, i går när vi hade sånt kanon
          väder.
       Sportlovstjejerna har bakat i dag muffinsar i långa banor, några
         tigermuffins och några vanliga, dom är ena riktiga baktjejer.
          Å veckan har ju inte ens börjar så de hinner nog bli mer, kan jag
            lova.

        
               I går hittade jag videkissar, som nästan slagit ut, o de kändes
                  jätte härligt lite tidigt , för de är ju ett otroligt vårtecken, åå va
                härligt, våren är på gång. Ha en fortsatt bra dag.
                     Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

SÅÅÅ fina bilder:) jag gillar din blogg...bra inspiration.
Jag önskar dig en superskön helg med hopp om vårsol:)

LOVE Maria på inredningsvis

Ullis sa...

Å va kul du tycker om min blogg, jätte kul att du tittar in.
Kram Ulli