torsdag 29 mars 2012

Mina alldeles egna....

               Halloj, oj vilken fin kväll vi haft, solen kom fram när de vart kväll, de
               är ju typiskt men blåst har vi ju ochså haft så klart de kan vi ju aldrig få
                  slippa.
              Såg att mina små snödroppar kommit fram vid sten muren.
              Jag är inte så mycket för blommor man sätter i backen, gillar liksom inte
              de där med att rensa, jag tycker bättre om urnor och krukor som jag kan
                 tömma bort på hösten och sen är de klart..
              Men första året vi bodde här, ja de är ju rätt många år sedan nu, då satt
               jag lite lökar och frön, och nu kommer dom riktigt ordentligt, tog
              rätt många år innan dom titta fram, ja bättre sent än
                 aldrig...
                        Ha en bra kväll alla vänner, sköt om er
                                         Kramar

Inga kommentarer: