lördag 31 mars 2012

Min duktiga bagare...

             Hejsvejs, ja nu kan ja inte annat än säga att jag är väldigt stolt, min stor
              tjej fixa allt sjäv, hon har bakat bullarna helt själv åt mig.
            Hon fixa degen och hon baka ut och grädda dom helt sjäjv,mammas
            lilla bagare. Hon tyckte de var så kul så, iallafall i dag vill hon bli bagare,
            de är ju några år kvar att funder på men de vore ju kul, men som jag sagt
             förr hon ärver sin mormor som ochså älskar att baka.
            Men hör och häpna tom, jag har köpt en bak tidning i dag, de kunde man ju
             inte tro om mig men man ska aldrig sluta förvånas, haha

                            Här är resultatet, visst vart dom fina


                          Ha en bra kväll
                             Kramar

1 kommentar:

Mia sa...

Men vad duktig moster älskling är. Kan jag lägga beställning?