måndag 12 mars 2012

Ja kunde inte hålla mig längre.....

                 Hejsvejs i den fina vårsolen, oj oj vilken dag vi haft igen
                   solen skiner och den var riktigt varm faktiskt, men med sol
                        betyder de ju ochså blåst, de hör ju i hop nu för tiden.
                                     Men solen var riktigt varm härligt, härligt..

   



           Ja jag kunde inte hålla mig längre nu, de vart två små mini Penseer i
           dag, men dom får bo på balkongen för där har de varit jätte varmt nu
                      dom här dagarna när vi haft finväder.
                        Börjar bli så kul med lite vår blommor.
               Sog till på den där duken jag prata om ochså, o jag tror de vart bra
                   men jag tyckte ju mycket om den gammla , men
                            de här blir nog kanon får vi hoppas.


                   Ha en fortsatt bra dag i vårat underbara väder.
                         Kramar

Inga kommentarer: