lördag 31 mars 2012

Ja allt eller inget..

                God morgon alla vänner, ja när man vaknade i dag vart man ju
                inte direkt överlycklig, marken är alldeles vit av snö.
                Ja de kommer ju alltid ett bakslag, och efter de fina väder vi haft
                dom senaste dagarna var de ju inte oväntat.
                Jag hade ju tänk göra så himla mycket de här helgen, men men
                blir ju inte nå när kroppen säger i från, snyft..
                Inte nog med förkylning nu lyckas man få ett ryggskott ochså
                ja inte vet jag vad jag gjort för fel.
                 Så nu ska min stor tjej baka Bullar och lite matbröd åt mig
                 själv får jag sitta på stolen och titta, de blir ett stort test för
               min lilla bak maja.. de ska nog gå bra får vi hoppas..

                                              
          Ha en bra Lördag allihopa, va rädd om varandra.
                 Kramar           

Inga kommentarer: