måndag 5 mars 2012

Å va kul dom kommer igen...

            Hejsvejs, ja blir så glad, mina omplanterade Mårbackor har börjat
            knoppa sig, trodde jag inte att jag skulle bli en sånn, som planterar
                       om och tom pratar med blommorna, haha
             Men de är liksom kul när man ser dom komma igen.
             Ja kan väl bara instämma på de jag sagt förr, man har väl gått
             och blivit en tant..Snart blir de väl saft kokning ochså
                vem vet...
             Har gjort en ritning på en planteringsbänk som min far ska
             bygga till mig, men är på jakt efter ett underrede i tex. stål
                       skulle tåla väder och vind lite bättre.
             De kommer bli supert kan jag plantera ännu mer och
                   prata lite mer med dom...


             Nu börjar Solen titta fram här igen, härligt
                   Ha en bra eftermiddag
                   Kramar från blomtanten.

Inga kommentarer: